Monday, October 1, 2012

[TWITTER] 9/29/2012 Jang Keun Suk Twitter Update


01:47
“The world keeps turning even without me.. Change my thought that no one can do except me..” What nice these words! When I encountered them while reading, they struck home to me.
내가 없어도 세상은 잘 돌아가요..놓으세요.. 내가 아니면 안된다는 그 마음.. 이 얼마나 멋진 말인가 책 읽다가 한 방 맞았다..


tenshi_akuma’s note: Jang Keun Suk seems to have read a book titled “Things You Can Finally See When You Stop” written by Ven. Haemin. See the detail from here.

01:50
‏@codeinconnu
Those words speaks to me, too.
“@AsiaPrince_JKS: 내가 없어도 세상은 잘 돌아가요..놓으세요.. 내가 아니면 안된다는 그 마음.. 이 얼마나 멋진 말인가 책 읽다가 한 방 맞았다.. pic.twitter.com/3amhEisL” ㅡ 나에게도 꽂히는 말

02:45
@codeinconnu
But, Jang Keun Suk can’t be replaced! Asian Prince has to be Jang Keun Suk only!
“@AsiaPrince_JKS: 내가 없어도 세상은 잘 돌아가요..놓으세요.. 내가 아니면 안된다는 그 마음.. 이 얼마나 멋진 말인가 pic.twitter.com/3amhEisL” ㅡ 하지만 장근석은 대체불가! 아시아 프린스는 장근석이 아니면 안되는걸!!

18:39
Leave me alone from today.. It just please.


Credit: Jang Keun Suk Forever

No comments:

Post a Comment